Hjärnskadad från livet på krogen

aurg... jag har ont.

partade igår som ett animal, eje lyfter upp mig och ramlar bakot så jag slår huvve i en bordsskiva. hmm.
ja så då bedövade jag mig med en 6'a jäger och det funkade inte.
så den ända utvägen var att sätta sig i ett vägarbete och spy ner hela det skiten hahaha!
tänk när dom kommer på jobbet och ser att det är spya över hela deras koner och skit!

läst ut the dirrt och lirat ut gta IV dom var suverän.

BLOGG 4 LIFE.


ja just det målade lite graffitti på fredan med det var skoj

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mår du bättre? Du vet att man måste åka på sjukhuset när man får hjärnskakning!! Tina å Theresia såg dig :)

2008-09-07 @ 22:57:38
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: frod

im fine..

2008-09-09 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0