BLOGG ÄR GAY

Tjenna!

skapar en blogg så ni ska få se hur intressant och rolig min vardag är!
Ni tror nog eftersom jag är rockstar att mitt liv är glamouröst och living large men skenet bedrar!

22 aug 2008 - okej så här vare jag somnade igår klockan 5 kanske efter en hel natt med poker, SOMNADE MED KALSONGER VAKNADE UTAN!!!!! WTF. hittade dom inte i sängen heller och min tvättkorg var borta.. två fråger slog mig rakt i huvve.

1. Lever jag ihop med en peddofil?
2. Är det mamma som är peddofilen?

Har mmama vare in och hämtat tvätten inklusive mina kalsonger som jag hade på mig?

sen så vaknade jag igen av att Cissi skickade ett sms, så jag klev upp tankade slipknots nya album, tog på mig kalsonger och gjorde en blogg.


Puss och Kram, fuck you!

Kommentarer
Postat av: Madito

En mycket intressant blogg! Blondinbella, släng dig i väggen!

2008-08-22 @ 17:03:24
Postat av: Sofie

Hehe, glöm inte att uppdatera ofta ;P

2008-08-23 @ 00:32:53
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0